Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO Prihlásiť sa
Garáž

Parkujte autá do Garáže, kde ich medzi sebou môžete porovnávať, alebo si vytvorte auto snov a my Vám ho nájdeme. Viac informácií

WhatsApp
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
Momentálně je online 60 odborníků
Momentálne je online 49 odborníkov. Volajte denne 8:00 - 21:00 Zavolajte mi
ONLINE PREDAJ
Zavřít

Kúpte svoj nový voz
rýchlo a jednoducho
ONLINE


  • Doprava zdarma
    Voz Vám doručíme až domov
  • 14 dní na vrátenie vozidla
    Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
Ponuka vozidiel

Popredajná starostlivosť
o zákazníkov

Užitočné rady a dôležité informácie

Kontaktujte nás
Poprodejní péče o zákazníky

Reklamácia

Nižšie nájdete návod na riešenie reklamácie technického problému

Pripravte si dokumenty

Pripravte si faktúru a predávací protokol, ktoré ste obdržali pri kúpe automobilu.

1. krok

Kontaktujte oddelenie reklamácií

Kontaktujte oddelenie reklamácií na telefónnom čísle 284 022 002 alebo vyplňte emailový formulár, či sa prípadne osobne dostavte na pobočku.

2. krok

Príchod na pobočku

Berte na zreteľ, že k vybaveniu reklamácie bude nutné fyzicky pristaviť vozidlo k prehliadke a spísať reklamačný protokol.

3. krok
  • Odporúčame kontaktovať našich pracovníkov telefonicky alebo e-mailom a dohodnúť si konkrétny termín riešenia reklamácie.
  • Vždy sa Vám bude plne venovať pracovník poverený riešením reklamácie.
  • Vezmite so sebou predajnú zložku, ktorú ste obdržali pri kúpe vozidla, a to hlavne: faktúru, kúpnu zmluvu a predávací protokol.
  • Reklamácie sú riešené v súlade so zákonmi Slovenskej republiky a Reklamačným poriadkom AAA AUTO.
  • V prípade nespokojnosti s riešením reklamácie alebo s postupom pracovníkov, zašlite prosím svoje pripomienky.
Reklamovať online

Čo budete so sebou potrebovať?

Čo si vziať so sebou na reklamáciu do AAA AUTO.

  • Predajnú faktúru
  • Protokol o skúšobnej jazde a prevzatí vozidla
  • Pokiaľ uplatňujete Carlife, tak zmluvu na Carlife
  • Prípadne správu servisu, kde je špecifikovaná vadana vozidle
  • Fyzicky pristaviť vozidlo

V prípade administratívnych závad v TP ešte

  • Technický preukaz
  • Protokol o Evidenčnej kontrole



Reklamovať musí vždy majiteľ, ktorý vozidlo zakúpil, prípadne akákoľvek iná osoba, ktorá je týmto majiteľom splnomocnená a môže sa preukázať plnou mocou, ktorá je úradne overená.

Reklamačný poriadok

Potrebujete poradiť s niečím iným?

Sme pre vás k dispozícii každý deň od 8:00 do 21:00.

Telefon +420 284 022 002 · Email info@aaaauto.sk