Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO Prihlásiť sa
Garáž

Parkujte autá do Garáže, kde ich medzi sebou môžete porovnávať, alebo si vytvorte auto snov a my Vám ho nájdeme. Viac informácií

WhatsApp
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
Momentálně je online 60 odborníků
Momentálne je online 0 odborníkov. Volajte denne 8:00 - 21:00 Zavolajte mi
ONLINE PREDAJ
Zavřít

Kúpte svoj nový voz
rýchlo a jednoducho
ONLINE


  • Doprava zdarma
    Voz Vám doručíme až domov
  • 14 dní na vrátenie vozidla
    Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
Ponuka vozidiel

Časté otázky k predaju vozidiel v AAA AUTO

Pred nákupom

  • Ako mi zaručíte pôvod a kvalitu auta?

    Naša záruka je hneď niekoľkonásobná:
    Nie sme iba sprostredkovatelia. 98 % vozidiel vlastníme, a preto ich pred výkupom podrobujeme dôkladnej prehliadke – testujeme 260 technických parametrov.
    Doživotne garantujeme legálny pôvod vozidla.

  • Ako sa môžem s autom zoznámiť?

    S jazdnými vlastnosťami auta sa zoznámite pri ľubovoľne dlhej skúšobnej jazde.
    Technický stav auta si môžete overiť (napr. za asistencie svojho mechanika) v našej dielni vybavenej heverom.

  • Môžem si auto rezervovať na skúšobnú jazdu, na konkrétny deň a hodinu?

    Samozrejme. Zavolajte prosím na bezplatnú 0800 100 100.
    Môžete tiež využiť možnosť rezervácie on-line, ktorá je k dispozícii v karte každého auta.

  • Kedy a kam môžem prísť?

    Do ktorejkoľvek z našich pobočiek.
    Naše pobočky máme otvorené prevažne 8:00 - 22:00 hod. Pre bližšie informácie volajte linku 0800 100 100.

  • Mám staršie auto a chcem ho u vás vymeniť za nové. Ako mám postupovať?

    Jednoznačne odporúčame nákup na protiúčet.

    Ušetríte peniaze – za vaše staršie auto vám budeme môcť ponúknuť lepšiu cenu.
    Ušetríte čas a námahu – vybavenie administratívnych záležitostí netrvá dlhšie než 1 hodinu.

  • Chcem si u vás kúpiť auto. Aké doklady budem potrebovať?

Po nákupe

  • Pomôžete mi s vybavením „administratívy“ (STK, emisie a pod.)?

    Nielen že pomôžeme, ale vieme vybaviť všetku potrebnú administratívu (STK, emisie, prevody ...). Viac informácií získate na príslušnej pobočke.

  • Kúpil som u vás auto a chcem ho vymeniť. Je to možné?

    Áno. Do 10 dní od kúpy môžete auto vymeniť za iné v pobočke, v ktorej ste pôvodné vozidlo zakúpili.
    Táto ponuka sa vzťahuje na vozidlá s kúpnou cenou nad 3300 €, s ktorými od zakúpenia nebolo najazdených viac ako 100 km.
    Spoločnosť AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s., si vyhradzuje u konkrétnych vozov s ohľadom na ich technický stav túto záruku neposkytnúť.

  • Žijem v ČR a chcel by som tam kúpiť a zaregistrovať staršie auto. Budem musieť zaplatiť emisný poplatok ja, alebo ho uhradí AAA AUTO?

    S týmto poplatkom už v ČR počítame v našej predajnej cene. Ceny áut v AAA AUTO totiž obsahujú (zohľadňujú) aj výšku poplatku, ktorý budete musieť fyzicky pri registrácii na príslušnom registračnom mieste v Česku uhradiť.

  • Ako dlho trvá vybavenie dokladov?

    Vzhľadom k možnosti výmeny auta v lehote 7 dní začíname vybavovať doklady až po tejto dobe. Robíme maximum preto, aby bola celá administratíva vybavená čo najrýchlejšie. Ak nedostanete doklady do 30-tich dní, obráťte sa prosím na naše oddelenie starostlivosti o zákazníka na tel. čísle 0800 100 100, alebo vyplňte elektronický formulár na našom webe. Budeme sa snažiť celý proces urýchliť a dodať vám potrebné doklady čo najrýchlejšie.

  • Na koho sa mám obrátiť, ak mám s autom nejaký technický problém?

    Môžete sa obrátiť na naše oddelenie starostlivosti o zákazníka na tel. číslo 0800 100 100, alebo nám môžete poslať informácie elektronicky. Určite vám budeme schopní pomôcť.

  • Mám chybu v zmluve (nesprávna korešpondenčná adresa, rodné číslo, iná cena a pod.), čo mám robiť?

    Mohla sa vyskytnúť administratívna chyba, za ktorú sa ospravedlňujeme a hneď ju opravíme. Kontaktujte prosím našu ZÁKAZNICKU LINKU 0800 100 100, alebo nám napište

Chcete viac informácií? Volajte 0800 100 100 alebo nám

Napíšte