Zavřít Zrušit
Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO
Garáž Vstoupit do Garáže
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Upozornění se načítají.
    WhatsApp
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #

    AAA AUTO 0800 100 100

    Momentálně je online 60 odborníků
    Momentálně je online
    60 odborníků
    Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
    ONLINE PREDAJ
    Zavřít

    Kúpte svoj nový voz
    rýchlo a jednoducho
    ONLINE


    • Doprava zdarma
      Voz Vám doručíme až domov
    • 14 dní na vrátenie vozidla
      Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
    Ponuka vozidiel

    Časté otázky k predaju vozidiel v AAA AUTO

    Pred nákupom

    • Ako mi zaručíte pôvod a kvalitu auta?

      Naša záruka je hneď niekoľkonásobná:
      Nie sme iba sprostredkovatelia. 98 % vozidiel vlastníme, a preto ich pred výkupom podrobujeme dôkladnej prehliadke – testujeme 260 technických parametrov.
      Doživotne garantujeme legálny pôvod vozidla.

    • Ako sa môžem s autom zoznámiť?

      S jazdnými vlastnosťami auta sa zoznámite pri ľubovoľne dlhej skúšobnej jazde.
      Technický stav auta si môžete overiť (napr. za asistencie svojho mechanika) v našej dielni vybavenej heverom.

    • Môžem si auto rezervovať na skúšobnú jazdu, na konkrétny deň a hodinu?

      Samozrejme. Zavolajte prosím na bezplatnú 0800 100 100.
      Môžete tiež využiť možnosť rezervácie on-line, ktorá je k dispozícii v karte každého auta.

    • Kedy a kam môžem prísť?

      Do ktorejkoľvek z našich pobočiek.
      Naše pobočky máme otvorené prevažne 8:00 - 22:00 hod. Pre bližšie informácie volajte linku 0800 100 100.

    • Mám staršie auto a chcem ho u vás vymeniť za nové. Ako mám postupovať?

      Jednoznačne odporúčame nákup na protiúčet.

      Ušetríte peniaze – za vaše staršie auto vám budeme môcť ponúknuť lepšiu cenu.
      Ušetríte čas a námahu – vybavenie administratívnych záležitostí netrvá dlhšie než 1 hodinu.

    • Chcem si u vás kúpiť auto. Aké doklady budem potrebovať?

    Po nákupe

    • Pomôžete mi s vybavením „administratívy“ (STK, emisie a pod.)?

      Nielen že pomôžeme, ale vieme vybaviť všetku potrebnú administratívu (STK, emisie, prevody ...). Viac informácií získate na príslušnej pobočke.

    • Kúpil som u vás auto a chcem ho vymeniť. Je to možné?

      Áno. Do 10 dní od kúpy môžete auto vymeniť za iné v pobočke, v ktorej ste pôvodné vozidlo zakúpili.
      Táto ponuka sa vzťahuje na vozidlá s kúpnou cenou nad 3300 €, s ktorými od zakúpenia nebolo najazdených viac ako 100 km.
      Spoločnosť AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s., si vyhradzuje u konkrétnych vozov s ohľadom na ich technický stav túto záruku neposkytnúť.

    • Žijem v ČR a chcel by som tam kúpiť a zaregistrovať staršie auto. Budem musieť zaplatiť emisný poplatok ja, alebo ho uhradí AAA AUTO?

      S týmto poplatkom už v ČR počítame v našej predajnej cene. Ceny áut v AAA AUTO totiž obsahujú (zohľadňujú) aj výšku poplatku, ktorý budete musieť fyzicky pri registrácii na príslušnom registračnom mieste v Česku uhradiť.

    • Ako dlho trvá vybavenie dokladov?

      Vzhľadom k možnosti výmeny auta v lehote 7 dní začíname vybavovať doklady až po tejto dobe. Robíme maximum preto, aby bola celá administratíva vybavená čo najrýchlejšie. Ak nedostanete doklady do 30-tich dní, obráťte sa prosím na naše oddelenie starostlivosti o zákazníka na tel. čísle 268 268 977, alebo vyplňte elektronický formulár na našom webe. Budeme sa snažiť celý proces urýchliť a dodať vám potrebné doklady čo najrýchlejšie.

    • Na koho sa mám obrátiť, ak mám s autom nejaký technický problém?

      Môžete sa obrátiť na naše oddelenie starostlivosti o zákazníka na tel. číslo 268 268 977, alebo nám môžete poslať informácie elektronicky. Určite vám budeme schopní pomôcť.

    • Mám chybu v zmluve (nesprávna korešpondenčná adresa, rodné číslo, iná cena a pod.), čo mám robiť?

      Mohla sa vyskytnúť administratívna chyba, za ktorú sa ospravedlňujeme a hneď ju opravíme. Kontaktujte prosím našu ZÁKAZNICKU LINKU 268 268 977, alebo nám napište

    Chcete viac informácií? Volajte 0800 100 100 alebo nám

    Napíšte